Hanoi Elite Hotel
Hotel per a famílies a Hanoi amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hanoi Elite Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Ventilador
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Ventilador
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Ventilador
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Ventilador
Matalàs amb encoixinament addicional
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10/50 Dao Duy Tu, Hanoi, 00000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Art Hotel
Golden Art Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 630 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100000 VND per adult i 60000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450000 VND per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 450000 VND només l'anada (fins a 12 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Elite Hanoi
Elite Hanoi Hotel
Elite Hotel Hanoi
Hanoi Elite
Hanoi Elite Hotel
Hanoi Hotel Elite
Hotel Elite Hanoi
Hanoi Elite Hotel Hotel
Hanoi Elite Hotel Hanoi
Hanoi Elite Hotel Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: Hanoi Elite Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
tommy
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
tommy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Xi
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xi
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Lester
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lester
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
saurabh
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
saurabh
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
9 de juny de 2025
Kelly
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
DANIEL
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jollene
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jollene
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
kaijen
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CC
kaijen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
YANN
14 d’abr. de 2025
YANN
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bryan
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Evelyn
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Julia
2 de març de 2025
Julia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Sam
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sam
Estada de 4 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Tiffany
Viatge en grup, Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiffany
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Barry
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Aurélien
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hôtel bien situé dans Hanoï
Aurélien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Roberto
23 de gen. de 2025
Roberto
Estada de 8 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Mohammad W
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad W
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en parella
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Anthony
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
16 de gen. de 2025
Michael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Emma
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Emma
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Romain
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Equipe au top !!
Romain
Estada de 4 nits (des. 2024)