Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GM Premium Hotel





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite, terrassa, vistes a la ciutat

Suite, terrassa, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació nupcial, vistes a la ciutat (Honeymoon Suite City View Room)

Habitació nupcial, vistes a la ciutat (Honeymoon Suite City View Room)
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, balcó

Suite executiva, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals júnior

Habitació doble o amb dos llits individuals júnior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació, vistes a la ciutat

Habitació, vistes a la ciutat
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium (GM)

Suite prèmium (GM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

41 Hang Bong Str, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

GRAND HOTEL du LAC Hanoi
GRAND HOTEL du LAC Hanoi
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 503 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 577000 VND per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 0108162750
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
LeaH Silk Hotel
GM Premium Hotel Hotel
GM Premium Hotel Hanoi
GM Premium Hotel Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: GM Premium Hotel
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Katrina, Fremont
Viatge en grup
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katrina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronnie
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronnie
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, Rancho Palos Verdes
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nenita
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nenita
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
stephen
2 de jul. de 2025
stephen
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vladimir
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vladimir
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Julia, Elk Grove
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David, Stratford
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




David
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
Viatge en grup, Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shannon
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gisele, Cary
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gisele
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharni
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharni
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nadine
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Grant
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Grant
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Grant
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grant
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
25 de maig de 2025
Samantha
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Theonie
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theonie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Above and beyond end-to-end experience from staff
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
david
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay




david
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
29 d’abr. de 2025
Stephanie
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic staff and lovely hotel
Chris
Estada d’1 nit (abr. 2025)