Blue Hanoi Hotel
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Llac Hoan Kiem
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Blue Hanoi Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

JW Marriott Hotel Hanoi
Nam Từ Liêm
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 536 opinions
Preu actual: 153 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

86 Mai Hac De street, Hai Ba Trung dist., Hanoi
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Luxor Boutique Hotel
Luxor Boutique Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.2 de 10, Molt bé, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 140000 VND per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400000 VND per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 250000 VND per dia (a 500 m).
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 VND per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional breakfast fees apply to children under 12 years old who are booked in Breakfast Included rate plans and sharing a bed with adults.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Blue Hanoi
Blue Hanoi Hotel Hotel
Blue Hanoi Hotel Hanoi
Blue Hanoi Hotel Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: Blue Hanoi Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thi helene
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour au calme




Thi helene
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Tim
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean room and very helpful staff
Tim
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
TAEJEONG
26 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
blue hanoi hotel추천합니다
TAEJEONG
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパ良し
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jeremy, Lao Cai
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeremy
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Phoo, Japan
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
おもてなしのホテル
Phoo
Estada de 6 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Liam
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended
Liam
Estada de 2 nits (nov. 2017)