Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bao Khanh Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, 1 llit doble, vistes a la ciutat
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar, no fumadors

Habitació triple familiar, no fumadors
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes al llac

Habitació Deluxe, vistes al llac
El més destacat
Sala d'estar independent
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 BAO KHANH STREET, HOAN KIEM, DISTRICT, 22, Hanoi, Hanoi Province, 1000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
Bao Khanh
Bao Khanh Hanoi
Bao Khanh Hotel
Bao Khanh Hotel Hanoi
Bao Khanh Hotel Hotel
Bao Khanh Hotel Hanoi
Bao Khanh Hotel Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: Bao Khanh Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
THUY HA
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
working trip
THUY HA
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
26 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Gerhard
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gerhard
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Felix
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good hotel
Felix
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
WH
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WH
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Jinseok
18 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
한국사람가지마세요무조건후회합니다
Jinseok
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Christopher
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing staff (rooms not so much)
Christopher
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge de negocis
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada d’1 nit (nov. 2018)