Azumaya Hotel Linh Lang
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Llac Oest
Galeria de fotos de l’allotjament Azumaya Hotel Linh Lang





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Banyera profunda
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Banyera profunda
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

Hanoi Splendid Premium Hotel
Barri Antic
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.6 de 10, Excepcional, 186 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
27 de nov. - 28 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26 Linh Lang, Ba Dinh, Hanoi
Sobre aquest allotjament
Azumaya Hotel Linh Lang
Allotjaments similars

Azumaya Hotel Kim Mã 3
Azumaya Hotel Kim Mã 3
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.8 de 10, Excel·lent, 16 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Azumaya Hotel Linh Lang Hanoi
Azumaya Linh Lang Hanoi
Azumaya Linh Lang
Azumaya Hotel Linh Lang Hotel
Azumaya Hotel Linh Lang Hanoi
Azumaya Hotel Linh Lang Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: Azumaya Hotel Linh Lang
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Toru, TOKYO
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
TOSHIKATSU
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIKATSU
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
SATOSHI
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOSHI
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
HIROYUKI
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROYUKI
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
GO
Viatge en grup
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GO
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Naoki
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoki
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideto
7 d’ag. de 2025
Hideto
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
?
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Toru, TOKYO
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
tomoyuki
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tomoyuki
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shota
11 de juny de 2025
Shota
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
SATOSHI
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOSHI
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Toru, TOKYO
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
??
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
??
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROYUKI
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROYUKI
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Akira
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akira
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Naoki
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoki
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
fumio
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
fumio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Takeshi
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Takeshi
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SATOSHI
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOSHI
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Toru, TOKYO
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
RYOSUKE
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RYOSUKE
Estada de 3 nits (febr. 2025)













