Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:00: 48 CNY per persona
Un restaurant
Comoditats
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Ascensor
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Més serveis
8 plantes
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Dutxa
Paper higiènic
Sabatilles
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor de pantalla plana amb canals per cable
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bossetes de te i cafè instantani
Bullidora elèctrica
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 150.0 CNY per nit
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 48 CNY per persona (preu aproximat).
Càrrec pel llit addicional: 150.0 CNY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals o sofàs llit, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Upper Inn Hotel
Upper Inn Hangzhou
Upper Inn Hotel Hangzhou
Preguntes freqüents
Upper Inn accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Upper Inn?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Upper Inn?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Upper Inn?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Upper Inn
Opinions
8,0
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova