Yu No Mori Hotel Shidotaira
Ryokan a Hanamaki amb serveis de spa i piscina de temporada a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Yu No Mori Hotel Shidotaira





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

27-1 Shidotaira, Yuguchi, Hanamaki, IWT, 250244
Sobre aquest allotjament
Yu No Mori Hotel Shidotaira
Allotjaments similars

Yusen Shidate
Yusen Shidate
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 19 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la piscina: 800 JPY per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-agost
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-17:00.
Cal reservar els serveis de massatge, els tractaments de spa i el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Shidotaira Onsen Hotel Shidotaira Iwate
Yu No Mori Hotel Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Shidotaira
Shidotaira Onsen Hotel Shidotaira
Yu No Mori Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Hotel Shidotaira Ryokan
Yu No Mori Hotel Shidotaira Hanamaki
Yu No Mori Hotel Shidotaira Ryokan Hanamaki
Preguntes freqüents
Opinions: Yu No Mori Hotel Shidotaira
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
hiroaki
Viatge en grup, Viatge en família
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hiroaki
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
James Thomas
30 d’ag. de 2021
James Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
keiko
Viatge de negocis
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
keiko
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
満足しました。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Satoru
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satoru
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
AYAKA
Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AYAKA
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
服務良好食材豐富口味一般的傳統溫泉飯店
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
YOSHIMURA
Viatge en família
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
YOSHIMURA
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
KH, Tokyo
Viatge en família
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KH
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
SHINKO
Viatge en grup
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHINKO
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
kenji
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kenji
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
KOZUE
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KOZUE
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
MING-CHUNG
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CP值超高的飯店,還有位很親切很棒的台灣人服務人員
MING-CHUNG
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Sylvie, Taiwan
16 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
YUHUAN
11 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUHUAN
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
yenlin
2 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
溫泉很棒,餐點好吃
yenlin
Estada d’1 nit (maig 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
HSINYU
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很棒的溫泉住宿
HSINYU
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)








