Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hakuba Hotel Hana no Sato





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació (Japanese Style)

Habitació (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (Japanese Style)

Habitació individual (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Habitació (Western Style)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5025 Happo, Hokujo, Hakuba, Nagano, 399-9301
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Hana no Sato
Hakuba Hana no Sato
Hana no Sato
Hakuba Hana No Sato Hakuba
Hakuba Hotel Hana no Sato Ryokan
Hakuba Hotel Hana no Sato Hakuba
Hakuba Hotel Hana no Sato Ryokan Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions: Hakuba Hotel Hana no Sato
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en grup
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place close to bus stop
Anthony
Estada de 6 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
WAI KEUNG
Viatge en família
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WAI KEUNG
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
ching wan
Viatge en grup
16 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fair
ching wan
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
YAN, SG
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YAN
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Robert
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Japanese Ryoken-style hotel
Robert
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
YU-HUNG
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YU-HUNG
Estada de 5 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
kate
6 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kate
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Kerry
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Awesome host
Kerry
Estada de 3 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
brigitte, gold coast
6 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great Location and value for money
brigitte
Estada de 6 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
SS, Lara
24 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
SS
Estada de 5 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2018)