Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HESTA Hakone





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit

Dormitori compartit
El més destacat
Control de la temperatura
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Dormitoris
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit bàsic

Dormitori compartit bàsic
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Japanese Western Style)

Habitació, no fumadors (Japanese Western Style)
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Motohakone 159-205, Hakone-cho, Hakone, Kanagawa, 250-0522
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
YuYu Hakone - Private Open Air Onsen Usage Guaranteed
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 102 opinions
Preu actual: 101 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de tovalloles: 220 JPY per persona per nit (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Els clients amb tatuatges poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
HESTA Hakone Hakone
HESTA Hakone Guesthouse
The Grand Resort Hakone
HESTA Hakone Guesthouse Hakone
Preguntes freqüents
Opinions: HESTA Hakone
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tina
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
リョウコ
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
リョウコ
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Michael
18 de juny de 2025
Michael
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
ed
Viatge en grup
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
ed
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jocelyne
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jocelyne
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rasmus
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Acceptable stay for the price paid
Rasmus
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Daniela
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Janna
Viatge en família amb nens petits
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Janna
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MAKIKO
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MAKIKO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
MARIE CHRISTINE
15 d’abr. de 2025
MARIE CHRISTINE
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Stephanie
Viatge en grup, Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Tatsuya
14 d’abr. de 2025
Tatsuya
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
Mary
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHRISTIAN
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Todo bien!
CHRISTIAN
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rhys
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhys
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Martin
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Martin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kota
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kota
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
13 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Luca
Viatge en grup
8 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Freya
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Freya
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
?n
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?n
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shinobu
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shinobu
Estada d’1 nit (febr. 2025)