Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament LIME RESORT HAKONE





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 166 €
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors, bany privat

Suite, no fumadors, bany privat
El més destacat
Dormitori independent
Bany privat
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana, no fumadors, bany compartit

Cabana, no fumadors, bany compartit
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Dormitoris
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1246-845 Sengokuhara, Hakone, Kanagawa, 250-0631
Sobre aquest allotjament
LIME RESORT HAKONE
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 3600 JPY per adult i 1800 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
LIME RESORT HAKONE Hotel
LIME RESORT HAKONE Hakone
LIME RESORT HAKONE Hotel Hakone
Preguntes freqüents
Opinions: LIME RESORT HAKONE
Opinions
10
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKO
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Masato
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Masato
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Suk hee
5 de maig de 2025
Suk hee
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Masaki
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masaki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SACHIYO
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SACHIYO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Johnny
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johnny
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miho
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miho
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MITSURU
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MITSURU
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
emma
22 d’abr. de 2025
emma
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Morten
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skønt ophold med lækker onsen
Morten
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nelson
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelson
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
??
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
??
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HARUKA
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HARUKA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
???
21 de març de 2025
???
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hyuk
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최고의 하코네경험

Hyuk
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUYA
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
家族で最高の思い出ができました!




KAZUYA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
I-ling
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
適合渡假



I-ling
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
??
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Monica
13 de des. de 2024
Monica
Estada d’1 nit (nov. 2024)