Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zagakukan





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Roof Top Open Air Bath)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Roof Top Open Air Bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (terrassa superior)
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Banyera d'aigua termal
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva (Roof Top Open Air Bath)

Habitació amb dos llits individuals executiva (Roof Top Open Air Bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (terrassa superior)
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Banyera d'aigua termal
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

642-1 Yumoto, Hakone, Kanagawa, 250-0311
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Yumoto Fujiya Hotel
Yumoto Fujiya Hotel
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 956 opinions
Preu actual: 193 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 11 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel ZAGAKUKAN Hotel
Hotel ZAGAKUKAN Hakone
Hotel ZAGAKUKAN Hotel Hakone
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Zagakukan
Opinions
9,6
Magnífic
10/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ryane
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Ryane
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
ram n, Stockton
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ram n
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valeriya
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valeriya
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
April
Viatge en parella
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
April
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jonny
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en parella
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nareg
2 de gen. de 2025
Nareg
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yun
22 de des. de 2024
Yun
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Johanna Fredrik
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in Hakone
Johanna Fredrik
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
weilun
Viatge en grup
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很好
weilun
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alex
7 de des. de 2024
Alex
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Paolo
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sharon
Viatge en família
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sharon
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en parella
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter, Seattle
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yumiko
Viatge en família
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumiko
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
John
3 de nov. de 2024
John
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jennie
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennie
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Shelby
Viatge en parella
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelby
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
sandrine
10 d’oct. de 2024
sandrine
Estada de 2 nits (oct. 2024)