Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament A-Gate Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 156 €
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, 1 dormitori

Habitació individual bàsica, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitori independent
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 dormitoris, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitoris
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals familiar, 2 dormitoris, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals familiar, 2 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Sofà llit: individual
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10-2 Matsukazecho, Hakodate, Hokkaido, 040-0035
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Resol Hakodate
Hotel Resol Hakodate
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 755 opinions
Preu actual: 73 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
A-GATE HOTEL Previously HOTEL GO HAKODATE
A-GATE HOTEL Previously HOTEL GO
A-GATE Previously GO HAKODATE
A-GATE HOTEL Hotel
A-GATE HOTEL Hakodate
A-GATE HOTEL Hotel Hakodate
A-GATE HOTEL Hakodate
A-GATE Hakodate
Hotel A-GATE HOTEL Hakodate
Hakodate A-GATE HOTEL Hotel
Hotel A-GATE HOTEL
A GATE HOTEL (Previously HOTEL GO HAKODATE)
A-GATE
Preguntes freqüents
Opinions: A-Gate Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 6 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
コウジ
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
コウジ
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ou
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ou
Estada de 10 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Akira
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Akira
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
みちこ
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
みちこ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNKO
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNKO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Niina
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niina
Estada de 6 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Shinya
3 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Shinya
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Tania
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tania
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Bl2d
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bl2d
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
HOU-YA
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOU-YA
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 11 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Siu Kam
Viatge en grup
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siu Kam
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
FONG CHIAO
30 d’oct. de 2019
FONG CHIAO
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
鄰近JR,市電站,服務不錯
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
kam hei
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
一分錢一分貨
kam hei
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
tatchuen
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tatchuen
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
HungChi
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HungChi
Estada d’1 nit (ag. 2019)