Pearl River Hotel
Hotel amb 2 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Escola Internacional QSI de Haiphong
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pearl River Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard (Apartment)

Estudi estàndard (Apartment)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 2 dormitoris

Apartament estàndard, 2 dormitoris
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Carregar totes les fotos de: Apartament superior, 1 dormitori

Apartament superior, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe, 2 dormitoris

Apartament Deluxe, 2 dormitoris
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Apartment)

Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Apartment)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
2 dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
2 dormitoris
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Apartament superior, 2 dormitoris

Apartament superior, 2 dormitoris
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
2 dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
2 dormitoris
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Apartament executiu, 2 dormitoris

Apartament executiu, 2 dormitoris
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
2 dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite Grand

Suite Grand
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Cortines opaques
2 dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Km 8 Pham Van Dong Street, Duong Kinh District, Hai Phong, 35000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Nikko Hai Phong
Hotel Nikko Hai Phong
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 100 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350000 VND per adult i 221000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 440000 VND per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys
L’allotjament també es coneix com a
Pearl River Hotel Hai Phong
Pearl River Hai Phong
Pearl River Hotel Haiphong
Pearl River Haiphong
Pearl River Hotel Hotel
Pearl River Hotel Hai Phong
Pearl River Hotel Hotel Hai Phong
Preguntes freqüents
Opinions: Pearl River Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Inayatali
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inayatali
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hoa
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hoa
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Doris
Viatge en família
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kam Ho
Viatge de negocis
14 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kam Ho
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Wei Peng
Viatge de negocis
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel with good service
Wei Peng
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
QLS, Southern USA
Viatge de negocis
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
QLS
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
BYUNGJIN
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BYUNGJIN
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Hyeong Taek
15 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hyeong Taek
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
sungmin
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sungmin
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Christopher
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in Hai Phong
Christopher
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Jeongwon
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
펄리버 두번째 투숙


Jeongwon
Estada de 6 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
價格合理的酒店
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Greg
22 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Happy but needs attention.
Greg
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
はる, 日本
18 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
部屋は綺麗も…
はる
Estada d’1 nit (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ok for 1 night
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2017)
4/10, Deficient
Rob, Sheffield, UK
11 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Not a 5 star hotel!
Rob
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
yeongkook
9 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
yeongkook
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Jongho Cho, South Korea
25 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
so so good
Jongho Cho
10/10, Excel·lent
CHING-CHUAN
2 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHING-CHUAN
8/10, Bo
KYOUNGHWAN
23 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació