Geijersholms Herrgård
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Geijersholms Herrgård





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, vistes al jardí

Habitació individual bàsica, vistes al jardí
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, amb bany privat, vistes al jardí

Habitació amb dos llits individuals Comfort, amb bany privat, vistes al jardí
9,2 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, amb bany privat, vistes al jardí

Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, amb bany privat, vistes al jardí
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Geijersholm Herrgård, Hagfors, 68391
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Varmland Hotel
Varmland Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 93 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200 SEK per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 250 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Geijersholms Herrgård B&B Hagfors
Geijersholms Herrgård B&B
Geijersholms Herrgård B&B Hotel Hagfors
Geijersholms Herrgård Hagfors
Geijersholms Herrgård
Hotel Geijersholms Herrgård B&B Hotel Hagfors
Hagfors Geijersholms Herrgård B&B Hotel Hotel
Hotel Geijersholms Herrgård B&B Hotel
Geijersholms Herrgård Hotel
Geijersholms Herrgård Hagfors
Geijersholms Herrgård B B Hotel
Geijersholms Herrgård Hotel Hagfors
Preguntes freqüents
Opinions: Geijersholms Herrgård
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
IngBritt
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IngBritt
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
IngBritt
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IngBritt
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
16 de març de 2025
Martin
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Arvid
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Arvid
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Theodor
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Theodor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lene
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Lene
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ulrika
17 de febr. de 2025
Ulrika
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mikael
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jani
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jani
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Fredrik
27 de gen. de 2025
Fredrik
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
27 de gen. de 2025
Anders
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sofia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lennart
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lennart
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
Viatge de negocis
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sofia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de des. de 2024
Perfekt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bengt
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bengt
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Tobias
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tobias
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
BJÖRN
Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BJÖRN
Estada d’1 nit (oct. 2024)