Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de la Gaichel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 178 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al jardí

Habitació doble, vistes al jardí
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Maison 5 Route De Mersch, Eischen, Habscht, 8469
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

De Brauhotel
De Brauhotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Sala de jocs
9.2 de 10, Fantàstic, 295 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
de la Gaichel Hobscheid
Hotel de la Gaichel
Hotel de la Gaichel Hobscheid
Hotel Gaichel Hobscheid
Hotel Gaichel
Gaichel Hobscheid
Hotel de la Gaichel Hotel
Hotel de la Gaichel Habscht
Hotel de la Gaichel Hotel Habscht
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de la Gaichel
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de set. de 2023
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Frank
Viatge de negocis
26 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Jean Georges
Viatge en grup
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Georges
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Michele
25 de jul. de 2022
Michele
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Daniel
8 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
délicieux refuge de verdure
Daniel
Estada de 5 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Gilbert, Dubai
Viatge en parella
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilbert
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Meggie
16 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Établissement de qualité
Meggie
10/10, Excel·lent
R, Charleville Mézières
3 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabuleux
R
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Eva
29 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ombonat hotell

Eva
10/10, Excel·lent
Not Provided
18 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not Provided
2/10, Horrible
Jan, Stockholm
29 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Under all kritik
Jan
4/10, Deficient
Jan, Stockholm
24 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei
Under all kritik
Jan
8/10, Bo
Etienne, `wiers
7 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Voyage d'affaires
Etienne
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel in attractive surroundings
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Wolfram, Stuttgart, D
17 de jul. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel für Geniesser
Wolfram
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de juny de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació