Royal Lotus Hotel Halong
Hotel a la vora de la badia amb 2 restaurants i bars
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Lotus Hotel Halong





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, vistes a la badia

Habitació júnior, vistes a la badia
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes a la badia

Suite, vistes a la badia
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la badia

Habitació Deluxe, vistes a la badia
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

A13 Block 1, East of Hung Thang 2, Bai Chay Ward, Ha Long, Quang Ninh
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bao Minh Radiant Hotel
Bao Minh Radiant Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 165 USD per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel llit addicional: 28.88 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Halong Royal Hotel
Hotel Royal Lotus
Lotus Hotel Halong
Royal Halong Hotel
Royal Hotel Halong
Royal Lotus
Royal Lotus Halong
Royal Lotus Halong Hotel
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Halong
Royal Lotus
Hotel Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Ha Long Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Hotel Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel Ha Long
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Lotus Hotel Halong
Opinions
8,0
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Hayami
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hayami
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
nachayapat
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great hotel
nachayapat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
스노우맨, 서울
23 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
스노우맨
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
PEIYU
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
舒適的住宿體驗
PEIYU
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Lisa
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptional stay!
Lisa
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Byron, Halong, Vietnam
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Byron
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Mel, New Zealand
26 d’ag. de 2018
fancy hotel. terrible room service
Mel
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
JEAJUH
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEAJUH
Estada de 2 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Deborah
7 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
If you have to
Deborah
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Soo Yen
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Soo Yen
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Mark, Glasgow
16 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 2 nits (juny 2018)
4/10, Deficient
kyu seok
17 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kyu seok
8/10, Bo
stephanie, malaysia
6 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great staff, great location
stephanie
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Bayanagar
27 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very comfortable stay
Bayanagar
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Lucy
20 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wenn man spaet ankommt und nur schlafen will
Lucy
Estada d’1 nit (des. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets