Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Halong Hotel





VIP Access
Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium (Hill View)

Habitació amb dos llits individuals prèmium (Hill View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Bay View)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (Bay View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium (Hill View)

Habitació doble prèmium (Hill View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (Bay View)

Habitació doble Deluxe (Bay View)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite (Double)

Suite (Double)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Halong Street, Bai Chay Ward, Ha Long, Quang Ninh
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE WATSON PREMIUM HALONG HOTEL
THE WATSON PREMIUM HALONG HOTEL
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 155 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 400000 VND per adult i 300000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 600000.0 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 5700102119
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Halong Hotel
Halong Royal Hotel
Royal Halong
Royal Halong Hotel
Royal Hotel Halong
Royal Halong
Hotel Royal Halong Hotel Ha Long
Ha Long Royal Halong Hotel Hotel
Hotel Royal Halong Hotel
Royal Halong Hotel Hotel
Royal Halong Hotel Ha Long
Royal Halong Hotel Hotel Ha Long
Royal Halong Hotel Ha Long
Royal Hotel
Royal
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Halong Hotel
Opinions
7,6
Bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
gabor
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
royal halong
gabor
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
dong hun
Viatge en família
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
dong hun
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
vincent
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent breakfast
vincent
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars Aake Tomas
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars Aake Tomas
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Samantha
Viatge en grup
19 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
AC Woes
Samantha
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Van
Viatge en família
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Van
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Hiroshi
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Hiroshi
2/10, Horrible
Enrico
Viatge en parella
28 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrico
4/10, Deficient
TATSUHIKO
3 de març de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
TATSUHIKO
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
jungchol
29 d’oct. de 2022
jungchol
Estada d’1 nit (oct. 2022)
2/10, Horrible
Michelle
Viatge en família
18 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Kwong
16 de juny de 2020
Kwong
Estada d’1 nit (juny 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great bay view
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
EFRAIM
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Impressive hotel
EFRAIM
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Devon
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect Stay



Devon
Estada de 2 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
GB, Saigon, VN
Viatge en família amb nens petits
10 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GB
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
HSU
Viatge en família
9 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
HSU
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Kristine
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Kristine
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Chris
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Royal Halong Hotel
Chris
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Olivier
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Olivier
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Michael
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Large modern hotel with casino
Michael
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Vienna, New Zealand
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Vienna
Estada de 2 nits (nov. 2018)