Paddington Hotel Halong Bayview
Hotel d'estil art-déco amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Paddington Hotel Halong Bayview





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 20 de 20 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Club (Paddington Deluxe)

Habitació Club (Paddington Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Accés a la sala del club
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand (Premium)

Habitació doble Grand (Premium)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium (Premium)

Habitació amb dos llits individuals prèmium (Premium)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Club (Deluxe Family)

Habitació Club (Deluxe Family)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Club (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals Club (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Club Paddington Duluxe Room

Club Paddington Duluxe Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Club Deluxe Room

Club Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Presidential Suite

Presidential Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Queen Room With Sea View
Carregar totes les fotos de: Premium Double Room

Premium Double Room
Family Double Room
Carregar totes les fotos de: Grand Suite Room

Grand Suite Room
Twin Room With Sea View
Premium Twin Room
Club Deluxe Family
Family
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

02 Dien Bien Phu, Hong Ha Ward, Ha Long, Quang Ninh, 01113
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE WATSON PREMIUM HALONG HOTEL
THE WATSON PREMIUM HALONG HOTEL
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 156 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 290000 VND per adult i 180000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3500000 VND per vehicle (4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals, aparcament a les instal·lacions o trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
En aquest allotjament empra energia eòlica i energia solar.
Número de registre de l’allotjament: 57428159
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 09:00-17:00
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Paddington Halong Bayview
Paddington Hotel Halong Bayview Hotel
Paddington Hotel Halong Bayview Ha Long
Paddington Hotel Halong Bayview Hotel Ha Long
Preguntes freqüents
Opinions: Paddington Hotel Halong Bayview
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pauls
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pauls
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ryan
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryan
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
YIUNG LIM
Viatge en família
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YIUNG LIM
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Jørgen
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotel - men langt ude for byen
Jørgen
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Nelly
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Service, but small issues!
Nelly
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Geraldine
Viatge en parella
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geraldine
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Imran
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paddington- Ivy
Imran
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kwang Su
Viatge en família
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I have nice experience.
Kwang Su
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
23 d’abr. de 2023
Giuseppe
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Long
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Long
10/10, Excel·lent
Ryan
Viatge en grup
7 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
10/10, Excel·lent
Long
Viatge en parella
26 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Long
Estada d’1 nit (oct. 2022)
2/10, Horrible
Valsin
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Valsin
Estada de 5 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
mutuko
Viatge en família
17 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
mutuko
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
HANA
15 de març de 2022
HANA
Estada d’1 nit (març 2022)