Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Alisa Premier Cruise





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, vistes a l'oceà (Double/Twin)

Suite júnior, vistes a l'oceà (Double/Twin)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitori independent
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lounge 16, Tuan Chau Port, Halong Bay, Ha Long, Quang Ninh
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Pioneers Halong Bay Cruise 1
Grand Pioneers Halong Bay Cruise 1
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 48 opinions
Preu actual: 385 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 840000 VND per adult.
- Sopar de gala del dia 24/gener: 840000 VND per adult
- Sopar de gala del dia 24 de gener per nen: 840000 VND (fins a 10 anys anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2200000 VND per vehicle.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 2 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Alisa Premier Cruise Halong
Alisa Premier Halong
Alisa Premier Cruise Ha Long
Alisa Premier Ha Long
Cruise Alisa Premier Cruise Ha Long
Ha Long Alisa Premier Cruise Cruise
Alisa Premier
Cruise Alisa Premier Cruise
Alisa Premier Cruise Cruise
Alisa Premier Cruise Ha Long
Alisa Premier Cruise Cruise Ha Long
Preguntes freqüents
Opinions: Alisa Premier Cruise
Opinions
9,6
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
CHENG YI
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good experience


CHENG YI
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Joe, Melbourne
Viatge en parella
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Elaine
Viatge en grup
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great onboard crew and lovely boat!
Elaine
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
jeremy
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
jeremy
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
NARI
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
NARI
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Abraham
Viatge en família
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abraham
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable introduction to Halong Bay
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Jungae
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungae
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
3 star experience
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Hyoungyong
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
알리사 즐거운 시간이었습니다.
Hyoungyong
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Keng Ngee
Viatge en família
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keng Ngee
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Johan
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
nitin
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisa premier is excellent small cruise

nitin
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Rimvydas
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rimvydas
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Minwoong
Viatge en família
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Minwoong
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Sangmin
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sangmin
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Jonil Tau
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonil Tau
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Radhakrishnan
Viatge en família
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Radhakrishnan
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Phin
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good cruise




Phin
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
INHA
12 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
INHA
Estada d’1 nit (oct. 2019)