Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
1 OLD JUDICIAL COMPLEX, SECTOR - 15,1, Gurugram, Haryana, 122001
Què hi ha als voltants
Medanta - 2 minuts en cotxe - 2.5 km
Vall de l'oci - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
Centre Comercial MGF Metropolitan - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
Institut de Recerca Memorial Fortis - 6 minuts en cotxe - 5.7 km
Hospital Artemis Gurgaon - 6 minuts en cotxe - 5.0 km
Com moure’s per la zona
DLF Phase 1 Station: 10 min en cotxe
MG Road Station: 6 min en cotxe
Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 33 min en cotxe
Restaurants
Civil Lines Amritsari Lassi Wala - 1 minuts a peu
Rewari Sweeets - 10 minuts a peu
Tea Lounge - 1 minuts a peu
Sardar Jalebi Wala - 8 minuts a peu
Nandan Sweets - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Sky City Hotel
Hotel que es va renovar el 2021 de 4 estrelles per a famílies i a prop de Medanta
Sky City Hotel, amb Vall de l'oci i Centre Comercial MGF Metropolitan a poca distància, ofereix una sala de festes, un servei de connexió amb l'aeroport i un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció. Per descansar i relaxar-te, visita la sala de vapor o la banyera d'hidromassatge i dona't el gust amb un massatge de teixits profunds, una exfoliació corporal o un tractament facial. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar i sopar. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 25 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i un jardí japonès.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Servei d'aparcament amb assistència gratis i, a més, aparcament sense assistència (de pagament)
Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
Servei de cura d'infants (de pagament), sala de banquets i porter o grum
Característiques de l'habitació
Les 55 habitacions, moblades individualment, presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Reciclatge, bombetes LED i compostatge
Banyeres d'hidromassatge, articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i assecadors de cabells
Televisors intel·ligents de 40 polzades amb Netflix, serveis de streaming i canals prèmium
Armaris robers o de rebost, productes de neteja respectuosos amb el medi ambient i frigorífics
Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
Servei de recollida i retorn a l'estació de tren obert les 24 hores (recàrrec)
Servei de transport des de o fins a l'estació de tren amb sol·licitud prèvia
Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
Servei de connexió amb el parc temàtic (recàrrec)
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Aparcament les instal·lacions (250 INR per nit)
Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 999 INR per adult i 550 INR per nen
2 restaurants
3 bars
Bar o cafeteria
Cafè i te a les zones comunes
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
Restaurant privat i per a parelles
Servei de te
Una cafeteria
Restaurants a les instal·lacions
City Club DJ Dance Bar
Club Tokyo
Latitude
Taste of Korea
Activitats
Activitats de lleure al vespre
Gimnàs obert les 24 hores
Karaoke
Piscina d'hidromassatge
Sala de festes
Sala de vapor
Televisor en espais comuns
Per a famílies
Activitats supervisades per a nens (recàrrec)
Bar o cafeteria
Bugaderia
Frigorífic a l'habitació
Habitacions insonoritzades
Reproductor de DVD
Comoditats
Armariets
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Dispensador d'aigua
Guies
Magatzem d'equipatge
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Atenció multilingüe
Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
Porter o grum
Servei d'obertura de llit
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
3 sales de reunions
Centre de conferències (306 metres quadrats d'espai)
Espai de cotreball
Exterior
A la badia
Barbacoa
En un parc regional
Jardí
Spa
4 sales de tractaments
Aromateràpia
Exfoliacions corporals
Manicures i pedicures
Massatges amb pedres calentes
Massatges de teixits profunds
Massatges suecs
Massatges tailandesos
Sales de tractament per a parelles
Tractaments facials
Zones separades per a homes i dones al bany públic
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
1 plaça/places d'aparcament accessible
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Aparcament accessible en cadira de rodes
Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
Ascensor (porta de 76 centímetres d'amplada)
Bany públic accessible en cadira de rodes
Baranes a les escales
Baranes als passadissos
Cadires de rodes a les instal·lacions
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Catifa fina a l'habitació
Corda d'emergència al bany
Dispositius d'audició assistida
Gimnàs accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Mànecs de porta de palanca
Notificació del timbre i del telèfon
Recepció accessible en cadira de rodes (a 183 centímetres d'alçada)
Restaurant accessible en cadira de rodes
Seient del vàter elevat (a 81 centímetres d'alçada)
Senyalització en braille o en relleu
Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
Spa accessible en cadira de rodes
Més serveis
9 plantes
Agitadors de cafè biodegradables disponibles
Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
Canyes per beure biodegradables disponibles
Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
Data de renovació de tot l'allotjament: abril 2021
Energia 100 % renovable
Es recomana l'ús del dispensador d'aigua
Esmorzar vegetarià disponible
Finestres de doble vidre
Genkan (entrada)
Gots reutilitzables
Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
Jardí vertical
No hi ha agitadors de cafè de plàstic
No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
No hi ha canyes per beure de plàstic
Opcions d'alimentació veganes
Opcions d'alimentació vegetarianes
Política integral contra el malbaratament alimentari
Política integral de reciclatge
Sala de ball
Sala de banquets
Ús de productes de neteja ecològics
Vaixella reutilitzable
Visites i activitats organitzades i de propietat local
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Banyera
Barnussos
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents
Sabatilles
Sabó
Xampú
Entreteniment
Netflix
Reproductor de DVD
Serveis de streaming
Tauleta
Televisor intel·ligent amb canals digitals prèmium de 40 polzades
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bossetes de te i cafè instantani
Bullidora elèctrica
Frigorífic
Guies de restaurants
Minibar
Servei d'habitacions 24 hores
Servei de lliurament de menjar
Altres
Aire condicionat
Allotjaments compartits
Articles de tocador ecològics
Cadira d'escriptori
Caixa forta
Compostatge
Dispensadors a granel d'articles de tocador
Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
Dutxes amb ús eficient de l'aigua
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Finestres amb mosquitera
Habitacions insonoritzades
Il·luminació LED
Mobiliari exclusiu
Planxa i taula de planxar
Premsa gratuïta cada dia
Reciclatge
Telèfon
Trucades locals gratuïtes
Ús de productes de neteja ecològics
Ventilador
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 10:30. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 13:30.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Abans de fer la sortida, els clients poden netejar personalment l'allotjament, o bé pagar un càrrec per neteja addicional (0 INR).
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
5 nens de fins a 5 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1800.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 999 INR per adult i 550 INR per nen (preu aproximat).
Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1500 INR per vehicle (només l'anada, 1 persones com a màxim).
Càrrec per l'aparcament sense assistència: 250 INR per nit.
Càrrec pel llit addicional: 1800.0 INR per nit.
Càrrec per l'ús de tovalloles: 0 INR (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
A selection of fine international spirits and cocktails are served at this property.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge, els tractaments de spa i el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
Es prohibeix l'entrada a les instal·lacions de fitness als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Skycity Hotel Gurugram
Best Western Skycity Gurgaon
Best Western Skycity Hotel
Best Western Skycity Hotel Gurgaon
Skycity Hotel Gurgaon
Skycity Gurgaon
Skycity Hotel Gurugram
Skycity Gurugram
Best Western Sky City Hotel Gurugram
Best Western Sky City Hotel
Best Western Sky City Gurugram
Hotel Best Western Sky City Gurugram
Gurugram Best Western Sky City Hotel
Hotel Best Western Sky City
Best Western Skycity Hotel
Skycity Hotel
Skycity Hotel
SKY CITY HOTEL Hotel
Best Western Sky City
SKY CITY HOTEL Gurugram
Best Western Skycity Hotel
SKY CITY HOTEL Hotel Gurugram
SKY CITY HOTEL Hotel
SKY CITY HOTEL Gurugram
SKY CITY HOTEL Hotel Gurugram
Preguntes freqüents
Sky City Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa allotjar-se a Sky City Hotel?
Amb data 5 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Sky City Hotel el dia 8 d’ag. de 2025 són d'almenys 62,09 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a Sky City Hotel?
L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Sky City Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 10:30. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Sky City Hotel?
Registre de sortida: 13:30.
Sky City Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1500 INR per vehicle.
On es troba Sky City Hotel?
Aquest hotel a Gurugram es troba a prop de l'aeroport i és ideal per a famílies. A menys de 5 km tindràs les atraccions següents: Medanta i Vall de l'oci. Centre Comercial MGF Metropolitan i Fase II de DLF també són a menys de 10 km.
Opinions: Sky City Hotel
Opinions
6,8
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 26 de 100 opinions
10-Excel·lent
26
Puntuació 8: Bo. 29 de 100 opinions
8-Bo
29
Puntuació 6: Acceptable. 19 de 100 opinions
6-Acceptable
19
Puntuació 4: Deficient. 11 de 100 opinions
4-Deficient
11
Puntuació 2: Horrible. 15 de 100 opinions
2-Horrible
15
7,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Pooja
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good breakfast ,good WiFi
Kishan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nikita
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property location is quite convenient as it is near the Delhi airport.Overall they score well in staff hospitality ,room decor and restaurant.the staff is extremely friendly,polite and treated me very well.The rooms are just wow,great interior and spacious.the food was very nice specially the breakfast was well spread.thanks to sky city to make my stay memorable...
Nikita
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SAURABH
12 d’abr. de 2025
SAURABH
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Megha
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had an excellent experience at this hotel, and I am thoroughly impressed with the service.The hotel staff went above and beyond to make my stay comfortable and enjoyable. Everyone was incredibly cooperative, friendly, and attentive to my needs, ensuring that I felt welcome and taken care of throughout my time there. The level of professionalism and genuine hospitality displayed by all was outstanding. I highly recommend this hotel to anyone looking for exceptional service and a memorable stay.The food at the restaurant was delicious, offering a variety of options including.
Krishna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
nitin
27 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
A Working Progress - 2 Star Review
So, first of all, the pictures did not tell the tell of the hotel. They made everything look bigger and more pristine then it really was.
I was greeted pretty nicely, the people and the staff were really nice overall during my stay. But, nice does not mean they were great.
There were lots of inconsistencies throughout my one week stay. My fiancé used to be a supervisor in one of the nicest hotels. Across the board from the obvious and even the not so obvious things were off.
1. Cleanliness - Glass was full of spots, the paint was chipping everywhere, the sheets when replaced wasn't even cleaned well. The halls when clean and sanitized smelled awful of chemicals, not safe for people at all. I.E. -- Go to a Hilton or a Crowne Plaza- you will not get these smells.
2. Delivery of services -- Seemed like they were understaffed or disorganized. When things were requested such as water or food, or even towels- it took a very long time to get to us.
3. Food -- The buffet was serviceable, but underwhelming. Dishes were overly spicy and even too much masala (and I am Indian). The juices were not fresh. Overall-- okay at best.
I would say, there is lots of potential if everyone got trained by hotel professionals. Also, I feel everyone music improve the skills of speaking English better. This is a professional industry-- your staff needs better training. And better training in EVERYTHING.
Again, everyone was super nice and courtesy-- I enjoyed that part.
nitin
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mukesh
Viatge de negocis, Viatge en grup
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel was nice and great place. The room are very comfortable and a really nice size.
I would stay hera again because it is a great hotel- and wifi also very good..
Mukesh
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Darshan
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darshan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ashu
Viatge en família
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was an amazing stay at skycity and I will surely visit this properly again and suggest everyone to visit once as rooms are near and clean with lavish buffet in morning with varieties taste and very helpful staff.wifi working smoothly and enjoy city night club with spa and newly opened saloon.Thanks skycity to make my stay wonderful
Ashu
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
visvakant
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
visvakant
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Masashi
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The highlight of my stay, however, was the culinary journey through Japanese cuisine at your restaurant. Each dish was a masterpiece, meticulously crafted to perfection. From the delicate flavors of sashimi to the umami-rich broth of miso soup, every bite was a delight to the senses. The chefs' dedication to authenticity and quality was evident in every dish, and I was thoroughly impressed by the skill and artistry displayed in each presentation.
Additionally, the attentive service and warm hospitality of your staff further contributed to the overall enjoyment of my dining experience. Their knowledge and passion for Japanese cuisine added a personal touch to the meal, making it a truly memorable occasion.
Masashi
10/10, Excel·lent
Vidula
Viatge de negocis
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The Sky City hotel in Gurgaon exceeded all expectations with its top-notch amenities. From the moment I stepped in, I was greeted with warmth and hospitality. The highlight of my stay was the luxurious jacuzzi, where I could unwind and relax after a long day of exploring the city. The night club added an exciting touch to the evenings, with vibrant music and a lively atmosphere. Additionally, the spa offered a range of rejuvenating treatments, allowing me to indulge in some much-needed pampering. I would highly recommend it to anyone looking for a luxurious and unforgettable stay in Gurgaon.
Vidula
10/10, Excel·lent
Norah
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location,most friendly and helpful and staff ever,lovely and great first impression of hotel .Everything about the hotel was exceptional.Food was great and great value for money and service was attentive nad efficient.Room itself was well equipped and comfortable.I was very pleased with my stay.I hope to be back for a longer visit in future.
Norah
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
anusha
Viatge de negocis
30 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
anusha
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Krishan
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
What sets sky city apart is its impeccable service.The staff go above and beyond make guests feels welcome and attended too.From room service to the concierge,every interaction was delightful.The food here is great and we enjoyed spa treatments and jaccuzi too ...Wifi speed also nice which helps you to work on projects of office work who need high wifi speed..
Krishan
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Manjeet
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The rooms are good , sound sleep, food quality is very delicious. Buffet breakfast and Dinner very lavish.
wi fi speed very good
staff very polite and professional
Manjeet
Estada d’1 nit (oct. 2023)
4/10, Deficient
Rahul
Viatge en parella
11 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AC was not working. You need to call to reception for basic amenities like towel and water and electric switches etc and they will respond in couple of hours
Rahul
Estada d’1 nit (set. 2022)
4/10, Deficient
Kohei
28 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kohei
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Nawab
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good stay
Nawab
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Surujdeo, West Indies I
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
A total disappointment this time after staying there on 5 previous occasions.
Surujdeo
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value stay in Gurugram
Welcoming atmosphere. Friendly staff. Good service. Comfortable room and bed. Enjoyable meals. Live singer in dining hall went off key sometimes, and needs to practice some more.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Akbal Singh
Viatge en família
5 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Drainage problems in Bathroom
Hotel is very dated and needs a refurb to bring it in line with others around there.
Bathroom we had a suite the water took 30 min to drain after use im bath and sink not pleasent.
Overall it was a 1 night stay so grinned and beared it .
Akbal Singh
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Chao
14 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació