Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb 2 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Vall de l'oci

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

Vestíbul
Exterior
Hi ha 2 restaurants amb esmorzars
Exterior
Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació prèmium

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot No 360-362 ; Sector 29, Gurugram, Delhi N.C.R, 122001

Què hi ha als voltants

  • Vall de l'oci - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Institut de Recerca Memorial Fortis - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • DLF Cyber City - 5 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Medanta - 5 minuts en cotxe - 5.7 km
  • Ambience Mall - 6 minuts en cotxe - 6.1 km

Com moure’s per la zona

  • DLF Phase 1 Station: 7 min en cotxe
  • IFFCO Chowk Station: 14 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 29 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Myung Ga - ‬3 minuts a peu
  • ‪Machan - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Whisky Bar and Brewpub - ‬5 minuts a peu
  • ‪21 Gun Salute - ‬7 minuts a peu
  • ‪Ministry of Beer - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

Hotel amb Medanta a prop
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram, amb Vall de l'oci i DLF Cyber City a poca distància, ofereix una cafeteria, un jardí i un parc infantil. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar i sopar. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la teva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i allotjament lliure de fum
  • Ascensor, servei de consergeria i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
A Radisson Hotel Sector 29 Gurugram, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen altres avantatges com aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:30: 942 INR per adult i 471 INR per nen
  • 2 restaurants
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Circle-The Global Cuisine
  • Crave - The Bar

Activitats

  • Centre de benestar
  • Parc infantil
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Parc infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de ball
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar un certificat en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 942 INR per adult i 471 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1800 INR per vehicle (4 persones com a màxim).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Country Carlson Gurgaon Sector 29
Country Inn Carlson Gurgaon Sector 29
Country Inn Suites By Carlson Gurgaon Sector 29
Country Inn Radisson Gurugram Sector 29
Country Radisson Gurugram Sector 29
Radisson Gurugram Sector 29
Radisson Sector 29 Gurugram
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram Hotel
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram Gurugram
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram Hotel Gurugram
Country Inn Suites by Radisson Gurugram Sector 29

Preguntes freqüents

Radisson Hotel Sector 29 Gurugram accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Amb data 17 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Radisson Hotel Sector 29 Gurugram el dia 20 de juny de 2025 són d'almenys 53,12 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Registre de sortida: migdia.

Radisson Hotel Sector 29 Gurugram ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1800 INR per vehicle.

On es troba Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Aquest hotel és a Sector 29; tindràs Vall de l'oci a 0,2 km i Medanta i DLF Cyber City, a menys de 5 km. Ambience Mall i Qutub Minar també són a menys de 20 km. IFFCO Chowk Station és a 14 min a peu i Millennium City Centre Station, a 17 min.

Opinions: Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 25 de 64 opinions
Puntuació 8: Bo. 22 de 64 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 64 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 64 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 64 opinions

8,8/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

seongwoo

Estada de 2 nits (abr. 2024)

2/10, Horrible

Puneet

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The overall rating is given "terrible" on account of false booking information on Expedia and not due to hotel facilities. When I made this booking, it was shown that breakfast is included in the booking but while making check-in at the hotel, hotel staff is asking to provide details in this regard. I am once again re-iterating that Expedia portal showed that breakfast is included in the booking. Even while checking this hotel on Expedia App, every room option is available with breakfast by default and cost of breakfast is shown as "0" (Zero). Several emails were also sent to grievance officer of Expedia but no response received. In view of above, it is requested to refund expenses made by me on breakfast.

2/10, Horrible

Krishan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The overall rating is given "terrible" on account of false booking information on Expedia and not due to hotel facilities. When I made this booking, it was shown that breakfast is included in the booking but while making check-in at the hotel, hotel staff is asking to provide details in this regard. I am once again re-iterating that Expedia portal showed that breakfast is included in the booking. Even while checking this hotel on Expedia App, every room option is available with breakfast by default and cost of breakfast is shown as "0" (Zero). Several emails were also sent to grievance officer of Expedia but no response received. In view of above, it is requested to refund expenses made by me on breakfast.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

4/10, Deficient

Bhanu

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2021)

4/10, Deficient

Gaurav

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The whole floor was stinking of cigarettes. They gave us the floor even though we had baby with us. It happened for both days of my stay. Even the rooms were not sound proof. I could hear the television from the adjacent room late night. Baby had trouble sleeping because of this. I will not suggest or plan my stay in this hotel again.
Estada de 2 nits (ag. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pleasant stay

Its a good place to stay . Clean friendly and money’s worth .
Estada de 4 nits (ag. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Outside restaurants are nearby. Hotel breakfast buffet is good and healthy meal.
Estada de 2 nits (abr. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thank you for the good service. Special thanks to chef Gautham, Receptionist Atul kaur and Mahima. I had a good time during my stay. All staff are friendly and respectful.
Estada de 6 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Christian Michael

Estada de 4 nits (nov. 2019)

4/10, Deficient

Shoichi

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

YIT MENG

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Overall good

Good service.... Clean room and tasty breakfast
Estada de 3 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helpful and friendly staff. Nice room. We thought the food was good both for an evening meal and for breakfast. It was somewhat quiet in the evening - we were almost the only ones in the restaurant, perhaps because it was Sunday. Tried going out for a walk, but the area around the hotel is drab and characterless - there's nothing there except a couple of other hotels and a couple of main roads. Well located for getting to the airport. We used Uber for airport transfer to save money.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
24 hour room service is a joke. Most of the options on the menu aren’t available at all.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

10/10, Excel·lent

Ojasvi, New York, NY

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
They were very hospitable and the room was very clean and comfy.
Estada de 2 nits (nov. 2018)

10/10, Excel·lent

Thirugnanam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel in heart of the city

Nice hotel located in 20 minutes drive from airport and located in heart of the city. Well maintained and nice staff. Comfortable rooms and with all required amenities for a business traveller. Good breakfast and nice restaurant. Also, there are nearby restaurants including a Japanese restaurant.
Estada de 4 nits (set. 2018)

8/10, Bo

Gupta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location, almost in centre . All market nearby . Very old property
Estada de 2 nits (set. 2018)

10/10, Excel·lent

HAN YUAN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (jul. 2018)

10/10, Excel·lent

SUBIR

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2018)

8/10, Bo

PARVEEN, NEW DELHI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

NICE HOTEL NEAR DELHI

BREAKFAST OFFERED WAS GREAT WITH LOT OF VARIETY. DINNER WAS VERY GOOD.MR NARENDER SINGH RAWAT SERVED VERY WELL. OTHER STAFF WAS ALSO VERY GOOD.WE GOT VALUE OF OUR MONEY.WE ARE INTERESTED TO VISIT AGAIN IN NEAR FUTURE WITH OUR KIDS ALSO.GOOD EXPERIENCE.
Estada d’1 nit (maig 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei

Not a pleasant experience staying here

Checked in the hotel late after a long day and so was tired. Ordered for (dinner) room service at around 10:30PM. Did not get any food until 11:45Pm when I called to check the status. The person responded that he forgot to write down the order. At that point I cancelled the order and went to bed after having snacks that I had with me. I got a knock at the door at around 12:30am when I saw someone bring the dinner even thought I cancelled. Another night a few guys next door were noisy and seemed like they were drunk. Called the manager to report the excessive noise and the manager responded that the people next door would soon wrap up their conference. I thought it was strange that the manager was not at all concerned about the comfort of the guests like me and was backing up some unruly guests. One night a hotel staff knocked at the door after midnight and woke me up. When I opened the door he says that he has brought the astray I requested. I did not ask for an astray as I do not smoke.
Estada de 3 nits (nov. 2017)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2017)

8/10, Bo

RICARDO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 12 nits (ag. 2017)

6/10, Acceptable

Sunil, Bangalore

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good clean place .. on the value for money part alone is a gap .. else nice people , anything told is immdly addressed ..