Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Bellevue





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Netflix
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Rue de Saint-Cyr, Bellevue à Coëtquidan, Guer, Morbihan, 56380
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel O2B Aux berges de Brocéliande
Hôtel O2B Aux berges de Brocéliande
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 114 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.20 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 12 EUR per adult i 6.90 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Le Bellevue Guer
Le Bellevue Guer
Hôtel Bellevue Guer
Bellevue Guer
Hôtel Le Bellevue Guer
Hôtel Le Bellevue Hotel
Hôtel Le Bellevue Hotel Guer
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Bellevue
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
THIERRY
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
THIERRY
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabrice
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
tony
Viatge de negocis
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tony
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait.

Nicolas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 6 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
CHUBILLAU
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUBILLAU
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
VITASEK
Viatge en parella
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VITASEK
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Quentin
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bellevue
Quentin
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Fanny
Viatge de negocis
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bonne literie
Fanny
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Franck
Viatge de negocis
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franck
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
jean-marc
Viatge de negocis
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-marc
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent séjour, à recommander
Philippe
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Melanie, GREENCASTLE
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Maryline
2 d’abr. de 2024
Maryline
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
jerome
Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jerome
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
FREDERIC
Viatge de negocis
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FREDERIC
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
FREDERIC
13 de des. de 2023
FREDERIC
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
FREDERIC
Viatge de negocis
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FREDERIC
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Fanny
Viatge de negocis
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Repos garanti
Fanny
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Fanny
30 de nov. de 2023
Fanny
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
FREDERIC
Viatge de negocis
29 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FREDERIC
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
DURDI
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DURDI
Estada d’1 nit (nov. 2023)