Murali Hostal Guayaquil
Hostal amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre Comercial Mall del Sol
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Murali Hostal Guayaquil





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Garzota 2 La Salle Y 3er Callejon, mz 135 villa 7 Esquina, Guayaquil, Guayas
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Luxva Hotel Boutique
Luxva Hotel Boutique
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 146 opinions
Preu actual: 52 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 4 USD per adult i 4 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 5 USD per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 5 USD.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 11 USD per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 USD per animal de companyia per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15 USD per estada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Murali Hostal
Murali Hostal Guayaquil
Murali Hostal Inn
Murali Hostal Inn Guayaquil
Murali Hostal Guayaquil Inn
Murali Hostal Guayaquil Hostal
Murali Hostal Guayaquil Guayaquil
Murali Hostal Guayaquil Hostal Guayaquil
Preguntes freqüents
Opinions: Murali Hostal Guayaquil
Opinions
7,2
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
23 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
8/10, Bo
Martha Emilia
1 d’oct. de 2023
Martha Emilia
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
CLARITA SIBONEY
Viatge de negocis
28 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CLARITA SIBONEY
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Blair
27 d’ag. de 2021
Blair
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Julio
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jorge
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un lugar de paso, cómodo y seguro
Jorge
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
ALIDA
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LO RECOMIENDO
ALIDA
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
4 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Lee, ULSAN
Viatge en família amb nens petits
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Lee
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
blair
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
blair
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Colette
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Colette
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
matt
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
matt
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
SJ, Canada
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SJ
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
john, Washington
23 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Repeat customer
john
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
john, PIERCE-WA
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff is great
john
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Christian
2 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lugar cómodo y económico
Christian
6/10, Acceptable
Dave and Judy, Bahia de Caraquez
28 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lost reservation
Dave and Judy
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Close to Guayaquil airport
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good hotel for airport layover
Viatger verificat
8/10, Bo
hostal murali, guayaquil
21 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
servico de primera
hostal murali
4/10, Deficient
Cristina, cordoba
10 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
el hotel esta apartado, no cuenta con cartelera
Cristina
8/10, Bo
Jeff, Denver
8 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeff
4/10, Deficient
Romel Tintin, Quito Ecuador
5 de març de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
They still have to improve a lot
Romel Tintin
4/10, Deficient
jg, jg
3 de març de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació