Hotel GH Sander
Hotel a Guayaquil amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel GH Sander





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 2 llits individuals

Habitació doble superior, 2 llits individuals
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Luque y Pedro Moncayo, 090312, 60, Guayaquil, Guayas, 090312
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tropical Inn
Tropical Inn
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
8.0 de 10, Molt bé, 7 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5 USD per adult i 5 USD per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sander
Hotel GH Sander Hotel
Hotel GH Sander Guayaquil
Hotel GH Sander Hotel Guayaquil
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel GH Sander
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Mateo
1 de febr. de 2025
Luis Mateo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Mateo
31 de gen. de 2025
Luis Mateo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Victor
29 de gen. de 2025
Victor
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
VLADIMIR
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
VLADIMIR
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Tameka
Viatge de negocis, Viatge en família
7 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tameka
4/10, Deficient
farzin
6 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
farzin
8/10, Bo
Matthias
19 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
GUILLERMO
Viatge en família
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GUILLERMO
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Miguel
13 de juny de 2022
Miguel
Estada de 4 nits (juny 2022)