Hotel Cajueiro
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Pitangueiras
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cajueiro





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Avedis Simonian 1177, Jardim Guaiuba, Guarujá, SP, 11421-100
Sobre aquest allotjament
Hotel Cajueiro
Allotjaments similars

Senses Praia Hotel - Guarujá
Senses Praia Hotel - Guarujá
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.0 de 10, Molt bé, 34 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 4.00 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-19:00.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cajueiro Hotel
Hotel Cajueiro Guarujá
Hotel Cajueiro Hotel Guarujá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Cajueiro
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
9,4
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
BRUNA
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia
BRUNA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Moises
Viatge en família
16 de juny de 2025
Moises
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ANA PAULA DE
Viatge en grup
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja

ANA PAULA DE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jairo
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jairo
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Larissa
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Larissa
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eurico
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Eurico
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Andreia
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
rever toalhas, tomadas no quarto e chuveiro
Andreia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raquel da Silva
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel da Silva
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Marilize
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació


Marilize
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Glaucia
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Dentro do esperado
Glaucia
Estada de 4 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
clelio
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel. nao gostei da garagem .ficamos sem corberto
clelio
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
João Bosco
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esse hotel é tudo de bom
João Bosco
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
LAERCO
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ótimo localização da praia
LAERCO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marco
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfeito com o hotel



Marco
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Luciane
11 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Luciane
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Brenda
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente


Brenda
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en parella
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Beatriz
Viatge en família
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beatriz
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lilian
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lilian
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
TELMA L C
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TELMA L C
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Marco
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
RONALDO Francisco
Viatge en grup, Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
RONALDO Francisco
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Patrícia
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrícia
Estada de 3 nits (maig 2024)








