Pousada Pontal de Guaratuba
Hotel d'estil colonial amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pousada Pontal de Guaratuba





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Reo Benet 945, Guaratuba, PR, 83280-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel VillaReal Guaratuba - Caieiras
Hotel VillaReal Guaratuba - Caieiras
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 116 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Pousada Fecep
Pontal De Guaratuba Guaratuba
Pousada Pontal de Guaratuba Hotel
Pousada Pontal de Guaratuba Guaratuba
Pousada Pontal de Guaratuba Hotel Guaratuba
Preguntes freqüents
Opinions: Pousada Pontal de Guaratuba
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo!
Marcelo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
DORIVAL
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DORIVAL
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viviane
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabíola
Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fabíola
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
EDER
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EDER
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Guilherme
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
mauricio
5 de març de 2025
mauricio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cidemar
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cidemar
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viviane
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Medio
Viviane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
gonzalo
18 de febr. de 2025
gonzalo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
11 de febr. de 2025
Joel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
GEAN CARLOS DE SANT
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GEAN CARLOS DE SANT
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
José Antonio
Viatge en família
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bom
José Antonio
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana Paula
20 de nov. de 2024
Ana Paula
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Barbara
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbara
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Geison
18 d’oct. de 2024
Geison
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dominik
16 d’abr. de 2024
Dominik
Estada de 7 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Matheus
Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matheus
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
dominik
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
dominik
Estada de 4 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Vanda
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanda
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
marcelo
Viatge en família
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Ótimo custo benefício




marcelo
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Adailton
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lugar tranquilo e hospitaleiro
Adailton
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
francyele haydee
Viatge en família
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francyele haydee
Estada de 7 nits (febr. 2024)