New Asia Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Carrer de Pequín per a vianants
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament New Asia Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Barnussos
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 10-12 Renmin Road South, Yuexiu District, Guangzhou, Guangdong, 510120
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Guang Dong Hotel
Guang Dong Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 36 opinions
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 70 CNY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
New Asia Hotel Guangzhou
New Asia Guangzhou
New Asia Hotel Hotel
New Asia Hotel Guangzhou
New Asia Hotel Hotel Guangzhou
Preguntes freqüents
Opinions: New Asia Hotel
Opinions
7,8
Bo
6,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de nov. de 2024
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Seiichiro, Nakano-ku
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Seiichiro
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephen, Woodridge
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 10 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
hon kwong
Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hon kwong
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
hon kwong
Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
hon kwong
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Chihoko
4 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chihoko
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marek
Viatge de negocis
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marek
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
RABBE
7 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
RABBE
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Maninder
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maninder
Estada de 6 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mr
13 d’abr. de 2024
Mr
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Chihoko
Viatge de negocis
24 de març de 2024
Chihoko
Estada de 7 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Mohammed, Ahmedabad
2 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada de 10 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Zhipeng
16 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zhipeng
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Kai
5 d’oct. de 2023
Kai
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Junfeng
Viatge en família
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Junfeng
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Chiwai
Viatge en família
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chiwai
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
LIANGHONG
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
還行,大概及格分數吧
LIANGHONG
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Atri
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Since my last 6 visit I was staying in same hotel
Atri
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
BHUIYAN
15 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
BHUIYAN
Estada de 2 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Nausheek
10 de set. de 2017
Nausheek
Estada d’1 nit (set. 2017)
4/10, Deficient
Diana
27 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Blocked and overflowing toilet
Diana
Estada de 4 nits (juny 2017)
8/10, Bo
WAI SENG
1 de maig de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
WAI SENG
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació