Hotel Restaurant Pempel
Hotel a Grossalmerode amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Pempel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació individual Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

In den Steinen 2, Grossalmerode, 37247
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Martina
Hotel Martina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
7.8 de 10, Bé, 21 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Pempel Grossalmerode
Restaurant Pempel Grossalmerode
Restaurant Pempel
Hotel Restaurant Pempel Hotel
Hotel Restaurant Pempel Grossalmerode
Hotel Restaurant Pempel Hotel Grossalmerode
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Pempel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anita
Viatge en grup
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra trevligt hotell
Anita
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Hans-Jürgen
Viatge en parella
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans-Jürgen
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Mervi Maarit
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mervi Maarit
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Manfred
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manfred
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mr Cyrus
Viatge de negocis
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mr Cyrus
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Christoph-Peter
Viatge en grup
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christoph-Peter
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Friedrich
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Friedrich
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Peter
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ute
Viatge en família
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ute
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
René
Viatge de negocis
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Martin Josef
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2023
Martin Josef
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Werner
Viatge de negocis
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Werner
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Bjarte
21 de set. de 2022
Bjarte
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very friendly welcome, quiet location
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Hallvard K.
Viatge de negocis
22 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hallvard K.
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Miriam
2 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gastvrij, uitgebreid ontbijtbuffet en restaurant
Miriam
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
martin
Viatge de negocis
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
martin
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Arne
15 de nov. de 2019
Arne
Estada d’1 nit (nov. 2019)