Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel des Colonnes





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, balcó

Habitació individual, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8, Avenue Des Marronniers, Gréoux-les-Bains, Alpes-de-Haute-Provence, 04800
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Villa Borghese, The Originals Relais
Villa Borghese, The Originals Relais
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 124 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.99 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 9 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 12.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
des Colonnes
des Colonnes Greoux-les-Bains
Hotel des Colonnes
Hotel des Colonnes Greoux-les-Bains
Hotel Colonnes Greoux-les-Bains
Hotel Colonnes
Colonnes Greoux-les-Bains
Hotel des Colonnes Hotel
Hotel des Colonnes Gréoux-les-Bains
Hotel des Colonnes Hotel Gréoux-les-Bains
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel des Colonnes
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Frederic
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Thérèse
16 d’ag. de 2023
Thérèse
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Jennifer
16 de jul. de 2023
Jennifer
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Didier
29 de juny de 2023
Didier
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Marie-Christine
14 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un agréable week end




Marie-Christine
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
François
12 de maig de 2023
François
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Delphine
19 de març de 2023
Delphine
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
francoise
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francoise
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
DANIEL
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANIEL
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Carte
Viatge en grup
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carte
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
jacques
10 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Étape recommandée.
jacques
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Lugli
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Lugli
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
ERIC
7 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
claudia
31 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
claudia
Estada de 2 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
joel
26 de jul. de 2022
joel
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Karine
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karine
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Christine
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Giuseppe
7 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Giuseppe
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
très satisfaits
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
David
Viatge en família
17 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Robert
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Alice
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel de qualité.
Alice
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Philippe
26 d’ag. de 2021
Philippe
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Kelly
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kelly
Estada d’1 nit (ag. 2021)