Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Lion Hotel High Point





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Greensboro Arpt High Point
Greensboro
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

135 S Main Street, High Point, NC, 27260
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 4 i 13 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Aquest hotel emetrà una autorització de l'import total de l'estada més 100 USD per la primera nit d'estada i 50 USD per cada nit addicional d'estada per cobrir despeses addicionals. Les autoritzacions per a despeses addicionals es reembossaran en fer la sortida.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
High Point Plaza
High Point Plaza Hotel
Red Lion High Point
Radisson High Point
High Point Radisson
Red Lion High Point High Point
Red Lion Hotel High Point Hotel
Red Lion Hotel High Point High Point
Red Lion Hotel High Point Hotel High Point
Preguntes freqüents
Opinions: Red Lion Hotel High Point
Opinions
6,8
7,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Nancy
Viatge en família
12 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nancy
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Melissa
Viatge en família
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hot, humid and no help
Melissa
Estada de 2 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
8 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Denise, Rock Hill
Viatge de negocis, Viatge en família
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Barbara
Viatge de negocis
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful stay at the Red Lion Hotel
Barbara
Estada de 6 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
LR
Viatge en família amb nens petits
28 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LR
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Mary
Viatge en família
17 de febr. de 2020
Mary
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
PAW
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAW
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
David
Viatge en família
21 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Don't go unless last resort.




David
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
LERNEY
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LERNEY
Estada de 2 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Mely, Raleigh NC
Viatge de negocis, Viatge en grup
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mely
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
15 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Janicia
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janicia
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)