Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sky Valle Hotel





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple de luxe

Habitació quàdruple de luxe
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Any de renovació: 2017
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(29 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Any de renovació: 2017
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Any de renovació: 2017
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Any de renovació: 2017
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Control de la temperatura
Televisor
Any de renovació: 2017
Cortines opaques
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Family Suite -6 guests- Deluxe with Garden View

Family Suite -6 guests- Deluxe with Garden View
Carregar totes les fotos de: Suite Luxury

Suite Luxury
Carregar totes les fotos de: Triple Room Superior with Garden View

Triple Room Superior with Garden View
Carregar totes les fotos de: Double Room Deluxe

Double Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Superior

Quadruple Room Superior
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Acácia Negra, 700, Bairro Avenida Central, Gramado, Rio Grande Do Sul, 95670-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sky Palace Hotel
Sky Palace Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.012 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.28 BRL per allotjament i per nit.
- Taxa de servei: 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30.00 BRL per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 30.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 110 BRL per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sossego Major Gramado
Hotel Sossego Major
Sossego Major Gramado
Sky Valle Hotel Gramado
Sky Valle Hotel Hotel Gramado
Hotel Sossego do Major
Sky Valle Hotel Hotel
Sky Valle Hotel Hotel
Sky Valle Hotel Gramado
Sky Valle Hotel Hotel Gramado
Preguntes freqüents
Opinions: Sky Valle Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daiane
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Daiane
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diferente da expectativa



Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pablilocarlos
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablilocarlos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom.
Jorge
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
LUCIA
26 d’abr. de 2025
LUCIA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Celmo
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voltaria com certeza
Celmo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Cristiane
22 d’abr. de 2025
Cristiane
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rogerio
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rogerio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Wania
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wania
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jose teofilo
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Jose teofilo
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Janeir
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janeir
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Ricardo Alexandre
Viatge en família
9 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ricardo Alexandre
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Valesca
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
Valesca
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge en grup, Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
PAULO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renan
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renan
Estada d’1 nit (març 2025)