Riva Palace Hotel
Hotel que admet animals de companyia a Grado amb 2 banyeres d'hidromassatge i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Riva Palace Hotel





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe

Suite de luxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Sala d'estar independent
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Calefacció
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Riva Ugo. Foscolo 14, Grado, GO, 34073
Sobre aquest allotjament
Riva Palace Hotel
Allotjaments similars

Grand Hotel Astoria
Grand Hotel Astoria
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.2 de 10, Molt bé, 202 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
21 de des. - 22 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit.
- Càrrec per accedir a l'spa: 15 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 20.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
- Càrrec per accedir a l'spa: 15.00 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Els menors de 12 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Riva Palace Hotel Hotel
Riva Palace Hotel Grado
Riva Palace Hotel Hotel Grado
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Riva Palace Hotel
9,8
Magnífic
10
Neteja
9,6
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Stefan
Viatge en parella, Viatge en grup
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thomas
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en parella
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Markus, Atlanta
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Markus
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
Viatge en parella
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Dylan
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dylan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Constantin-Vlad
Viatge en parella
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Constantin-Vlad
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hüseyin
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hüseyin
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en grup
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nico
Viatge en grup
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nico
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlotte
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay, great hotel
Charlotte
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Giorgio
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo

Giorgio
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephan
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
June
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
June
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fanny
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fanny
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Armin
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Armin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luigi
5 de jul. de 2025
Luigi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mickael
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mickael
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alois
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alois
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2025)








