Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Merano





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple (2 Adult + 1 Child)

Habitació triple (2 Adult + 1 Child)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Vespucci 3, Grado, GO, 34073
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Porto San Vito Resort
Porto San Vito Resort
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Merano Grado
Merano Grado
Hotel Merano Hotel
Hotel Merano Grado
Hotel Merano Hotel Grado
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Merano
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en grup
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Karl
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Maria, Österreich
7 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Hans
4 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Christian
30 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
wolfgang, graz
8 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zentrum von grado locker erreichbar. parkplatz
wolfgang
Estada de 2 nits (juny 2017)
2/10, Horrible
Martin
30 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Überteuertes Hotel
Martin
6/10, Acceptable
Mauro
6 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja



Mauro
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Mustafa
25 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustafa
8/10, Bo
Tito, Firenze
26 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Buono
Tito
6/10, Acceptable
Gabi, Wien
12 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nettes kleines Hotel
Gabi
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Leif
27 de juny de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dåliga dörrar och hårda sängar
Leif
8/10, Bo
Kaja, Klagenfurt Östereich
23 de juny de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació