Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Aparcament limitat a les instal·lacions (1 plaça per unitat com a màxim)
Per a famílies
Frigorífic petit
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció durant un horari limitat
Accessibilitat
Ascensor (porta de 100 centímetres d'amplada)
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Bidet
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents
Sabatilles
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Netflix
Serveis de streaming
Televisor de pantalla plana de 70 polzades amb canals per cable
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Frigorífic petit
Altres
Aire condicionat
Calefacció
Decoració exclusiva
Mobiliari exclusiu
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 22:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 19 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: fins a les 00:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Feel Green Hotel
Hotel Feel Green Goyang
Hotel Feel Green Hotel Goyang
Preguntes freqüents
Hotel Feel Green accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Hotel Feel Green?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Feel Green?
Hora d'inici del registre d'entrada: 22:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Feel Green?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Hotel Feel Green
Opinions
5,6
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 9 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 3 de 9 opinions
8-Bo
3
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 9 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 3 de 9 opinions
4-Deficient
3
Puntuació 2: Horrible. 2 de 9 opinions
2-Horrible
2
5,2/10
Neteja
6,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Ginger
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was good
Ginger
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
JUNWOO
19 de febr. de 2025
JUNWOO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JIWON
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JIWON
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Seungil
24 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Seungil
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
mumhwan
30 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mumhwan
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Hye Sun
4 de juny de 2024
Hye Sun
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Joseph
Viatge de negocis
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
YOUNGKYU
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació