Ilsan Hotel Cleo
Hotel a la vora del llac amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ilsan Hotel Cleo





Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double (check-in Mon-thur 3pm, Fri 6pm, Sat 9pm, Sun 6pm)

Deluxe Double (check-in Mon-thur 3pm, Fri 6pm, Sat 9pm, Sun 6pm)
Carregar totes les fotos de: Twin Suite

Twin Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

34, Jangbaek-ro, Ilsandong-gu, Goyang, Gyeonggi, 410-817
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ROSENHEIM
ROSENHEIM
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.0 de 10, Molt bé, 43 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec del futon: 10000 KRW per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Cleopatra Hotel Goyang
Cleopatra Goyang
Preguntes freqüents
Opinions: Ilsan Hotel Cleo
Opinions
6,8
6,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’abr. de 2025
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sungeun
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sungeun
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sungeun
5 de des. de 2024
Sungeun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sungeun
5 de des. de 2024
Sungeun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sungeun
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sungeun
Estada de 8 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Shingo, Sagamihara-shi
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shingo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HYOJEONG
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYOJEONG
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
jeongho
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
jeongho
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
YOON
10 d’oct. de 2024
YOON
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
CHANOK
Viatge de negocis
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANOK
Estada de 2 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Kkochnaeeum
2 de jul. de 2024
Kkochnaeeum
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
mudafer
10 de maig de 2024
mudafer
Estada de 3 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
대
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
대
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
JAERUN
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAERUN
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
AIRI
21 de juny de 2021
AIRI
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Yongjong
Viatge de negocis
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yongjong
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
eun beom
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
eun beom
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Byong yong
18 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Byong yong
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de nov. de 2019
출장시 이용
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Jaeyel
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaeyel
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Lloyd
Viatge en grup
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lloyd
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
RS, JAPAN
Viatge de negocis
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RS
Estada d’1 nit (set. 2019)