Plaça Almirante Tamandaré - 13 minuts a peu - 1.2 km
Centre de Convencions de Goiania - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
Goiânia Shopping - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
Centre Comercial Flamboyant - 4 minuts en cotxe - 3.4 km
Estadi Serra Dourada - 5 minuts en cotxe - 4.8 km
Com moure’s per la zona
Aeroport de Goiânia-Santa Genoveva (GYN): a 23 min en cotxe
Restaurants
Nord 23 - 3 minuts a peu
Brago Bar e Restaurante - 2 minuts a peu
Pink Elephant - 5 minuts a peu
Park Sushi - 3 minuts a peu
Café Coreto - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
QS Marista Stay and Hotel
Hotel a prop de Centre Comercial Flamboyant
A QS Marista Stay and Hotel t'esperen una botiga de queviures o una botiga a l'abast, un gimnàs i un bany turc. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació, amb 50 Mbps o més de velocitat. A més, tindràs un restaurant a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
Una piscina coberta
Servei d'aparcador de cotxes (de pagament), 2 sales de reunions i allotjament lliure de fum
Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 159 habitacions tenen detalls com ara caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Dutxes i sabó
Televisors intel·ligents de 40 polzades amb canals per cable
Armaris robers o de rebost, servei de neteja limitat i escriptoris
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament amb assistència a les instal·lacions (30,60 BRL per nit; inclou l'entrada i la sortida preferents)
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Un restaurant
Activitats
Gimnàs
Piscina coberta
Sala de vapor
Per a famílies
Habitacions insonoritzades
Piscina coberta
Supermercat o botiga de queviures
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Supermercat o botiga de queviures
Serveis per als clients
Servei de neteja (setmanal)
Serveis empresarials
2 sales de reunions
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Aparcament accessible en cadira de rodes
Ascensor
Baranes a les escales
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Camí per arribar a l’entrada sense escales
Elevador d'accés a la piscina disponible
Gimnàs accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Pas accessible en cadira de rodes
Piscina accessible en cadira de rodes
Recepció accessible en cadira de rodes
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Dutxa
Paper higiènic
Sabó
Tovalloles
Entreteniment
Televisor intel·ligent amb canals per cable de 40 polzades
Menjar i beguda
Minibar
Altres
Aire condicionat
Cadira d'escriptori
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions insonoritzades
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 91.80 BRL per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
1 en total (fins a 10 kg per animal de companyia)
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 30.60 BRL per nit (entrada i sortida preferents).
Càrrec per animals de companyia: 91.80 BRL per animal de companyia per nit.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
QS Marista Stay Hotel
QS marista stay e hotel
Qs Marista Stay Hotel Goiania
QS Marista Stay and Hotel Hotel
QS Marista Stay and Hotel Goiania
qs marista short stay e long stay
QS Marista Stay and Hotel Hotel Goiania
Preguntes freqüents
QS Marista Stay and Hotel té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina coberta. Horari de la piscina: 06:00-22:00.
QS Marista Stay and Hotel accepta animals de companyia?
Sí, aquest hotel admet animals de companyia (1 com a màxim) que pesin fins a 10 kg cadascun. Es cobra una taxa de 91.80 BRL per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
Quant costa aparcar a QS Marista Stay and Hotel?
S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 30.60 BRL per nit.
A quina hora es fa el registre d'entrada a QS Marista Stay and Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a QS Marista Stay and Hotel?
Registre de sortida: migdia.
On es troba QS Marista Stay and Hotel?
Aquest hotel es troba a Marista i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Mercat de Dolços, Mel i Natura, Plaça del Sol i Fira del Sol. Complex Comercial Órion i Golden Bowl també són a menys de 15 min.
Opinions: QS Marista Stay and Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 215 de 331 opinions
10-Excel·lent
215
Puntuació 8: Bo. 63 de 331 opinions
8-Bo
63
Puntuació 6: Acceptable. 26 de 331 opinions
6-Acceptable
26
Puntuació 4: Deficient. 16 de 331 opinions
4-Deficient
16
Puntuació 2: Horrible. 11 de 331 opinions
2-Horrible
11
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel was great and the staff were very helpful
Richard
Estada de 13 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gelsimar
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gelsimar
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
CICERO
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Levado ao erro !
informação falha na descrição do quarto levando a erro de avaliação para escolha do quarto ... recepção não sabia sobre horário do funcionamento do restaurante ... depois informou que o serviço é tercerizado ... descaso com o restaurante seu parceiro ... que por sinal teve um atendimento muito acolhedor para comigo e a comida saborosa foi servida no quarto.
CICERO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Demilson
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Recepção deixa a desejar, atendimento lento e confuso. Principalmente no que se refere a utilizar o estacionamento.
Demilson
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Danubio
24 d’abr. de 2025
Danubio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael A
16 d’abr. de 2025
Rafael A
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
James
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Anderson
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcel
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo
Quarto, banheiro e cama incríveis. Recomendo.
Marcel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Caio
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Caio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luís Felipe
6 d’abr. de 2025
Luís Felipe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Keila
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keila
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nailton
5 d’abr. de 2025
Nailton
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Assis Nonato
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Assis Nonato
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Assis Nonato
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Assis Nonato
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Danubio
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Danubio
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Tania
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Não foi boa, o quarto não era limpo, apesar de pedir para limpar, chegamos a adoecer de alergia. Café sem criatividade , mas o atendimento no café dos funcionários era bom, eram simpáticos. A recepção do hotel não era simpática. O manobrista muito simpático e solícito.
Tania
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Clenia
2 d’abr. de 2025
Clenia
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Aziz M
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aziz M
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Simona
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Achei o hotel muito velho, roupa de cama velha também, travesseiro fino.
Simona
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rick
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Rick
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Aziz M
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aziz M
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació