Hotel Alves
Hotel a Goiânia amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Alves





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua 5 Quadra B Lote 25 Nº 1032, Setor Norte Ferroviário, Goiania, Goiânia, 74063-100
Sobre aquest allotjament
Hotel Alves
Allotjaments similars

Hotel La Rocca, Goiânia
Hotel La Rocca, Goiânia
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
7.2 de 10, Bé, 213 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Adonai Goiânia
Hotel Adonai Goiania
Hotel Adonai
Hotel Alves Hotel
Hotel Alves Goiania
Hotel Alves Hotel Goiania
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Alves
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Thaieny
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thaieny
Estada de 4 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Valteir Pereira dos Santo
Viatge en família
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Valteir Pereira dos Santo
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ELLIEZER
Viatge de negocis
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELLIEZER
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Heddney
Viatge en família
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Muito bom!!!!!
Heddney
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Vitor Oliveira
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Vitor Oliveira
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Welson
29 d’oct. de 2023
Welson
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Reginaldo
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Funcional
Reginaldo
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Loyane Cristina
12 de des. de 2022
Loyane Cristina
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Jeremias Sebastião dos S
12 de des. de 2022
Jeremias Sebastião dos S
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge de negocis
4 de des. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Raúl Fernando
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raúl Fernando
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Alexandre
25 de jul. de 2022
Alexandre
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jayne
31 de maig de 2022
Jayne
Estada de 2 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Artulino
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Artulino
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
JONATAS
4 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
JONATAS
Estada de 2 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Bruno Pirrony
17 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
ótima opção
Bruno Pirrony
8/10, Bo
Paulo Sergio
29 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació