Crystal Plaza Hotel
Hotel a Goiânia amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Crystal Plaza Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe (Super)

Habitació de luxe (Super)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual de luxe

Habitació doble per a ús individual de luxe
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple de luxe

Habitació triple de luxe
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua 85, No 30, Setor Sul, Goiania, 74080-010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SJ Premium By Atlantica
SJ Premium By Atlantica
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 641 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- S'aplica un càrrec de la destinació del 10 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 130.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Crystal Plaza Hotel Goiania
Crystal Plaza Goiania
Preguntes freqüents
Opinions: Crystal Plaza Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
EDMAR
3 de set. de 2024
EDMAR
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Fernanda
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fernanda
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Verônica
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Verônica
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Bernardo
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernardo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
ANA MARCIA
18 d’abr. de 2024
ANA MARCIA
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Rodrigo
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos paulo
21 de març de 2024
Marcos paulo
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Claudio
Viatge de negocis
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Nilson Cesar
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilson Cesar
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Claudia
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Razoável
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
REGIO
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REGIO
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
LUIZ
10 de març de 2023
LUIZ
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Deidson
Viatge de negocis
15 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deidson
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge de negocis
31 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELENTE
Fernando
Estada d’1 nit (gen. 2022)
2/10, Horrible
Marcio
Viatge de negocis
3 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Precisa de reformas e treinamento para funcionário
Marcio
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Eduardo
Viatge de negocis
18 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
Débora, Capão da Canoa
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Débora
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Nilton
Viatge de negocis
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilton
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Marcos
Viatge de negocis
4 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 2 nits (juny 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
JOAQUIM DA ABADIA
Viatge de negocis
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOAQUIM DA ABADIA
Estada de 2 nits (des. 2019)