Hotel am Garnmarkt
Hotel a Goetzis amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel am Garnmarkt





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 216 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals júnior, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals júnior, balcó
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació (Single)

Habitació (Single)
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador portàtil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Im Buch 1, Goetzis, Vorarlberg, 6840
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Business Hotel Maier
Business Hotel Maier
- Cuina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 96 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7.50 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Àustria. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel am Garnmarkt Goetzis
am Garnmarkt Goetzis
am Garnmarkt
Hotel am Garnmarkt Hotel
Hotel am Garnmarkt Goetzis
Hotel am Garnmarkt Hotel Goetzis
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel am Garnmarkt
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roland
18 d’oct. de 2024
Roland
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
2 de jul. de 2024
Martin
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Markus
24 de maig de 2023
Markus
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Eduard
11 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduard
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Danilo
15 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danilo
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Annette
10 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annette
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Werner
Viatge de negocis
11 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Werner
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
5 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Harald
Viatge de negocis
29 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Michal
Viatge de negocis
15 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michal
Estada de 10 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Sandro
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandro
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
SERGE
Viatge de negocis
16 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERGE
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Monika
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schubertiade
Monika
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
michal
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good breakfast
michal
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Ursula
20 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Angenehme Station einer Geschäftsreise
Ursula
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Daniela
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gerne
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Marcel
8 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top Hotel zum fairen Preis
Marcel
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
M., Klagenfurt
6 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Einziges Hotel im Ort
M.
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació