Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zamek Gniew - Hotel Rycerski





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Habitació doble per a ús individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zamkowa 3, Gniew, 83-140
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gruda Apartments
Gruda Apartments
- Rentadora
- Assecadora
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250 PLN per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 PLN per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 PLN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Zamek Gniew Hotel Rycerski
Zamek Hotel Rycerski
Zamek Gniew Rycerski
Zamek Gniew Rycerski Gniew
Zamek Gniew - Hotel Rycerski Hotel
Zamek Gniew - Hotel Rycerski Gniew
Zamek Gniew - Hotel Rycerski Hotel Gniew
Preguntes freqüents
Opinions: Zamek Gniew - Hotel Rycerski
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Timmy
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timmy
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaroslaw
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bardzo dobry hotel, przy zamku krzyżackim.
Jaroslaw
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Bryan
19 de jul. de 2024
Bryan
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en família
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy countryside stay with full comfort
Victor
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Eugene
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en família
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All perfect
Adam
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Sebastian
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastian
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthew
6 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A must stop castle and hotel
Matthew
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Tomasz
Viatge en família
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pobyt weekendowy
Tomasz
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Justin, Solihull
Viatge de negocis
8 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Janusz
Viatge en família
14 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janusz
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Timmy
Viatge de negocis
22 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Timmy
Estada de 4 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Karol
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pozytyw
Karol
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Anne-Lise
Viatge de negocis
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Anne-Lise
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Arek
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arek
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Czysty, zadbany, wysokiej jakości hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jeroen
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeroen
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Henryk
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henryk
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Tomasz
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tomasz
Estada de 2 nits (maig 2019)