Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Molo Resort Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Apartament, terrassa

Apartament, terrassa
El més destacat
Terrassa
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, terrassa

Habitació doble Comfort, terrassa
El més destacat
Terrassa
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ul. Glówna 231 A, gmina Osiek, Lesser Poland, 32-608
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hampton by Hilton Oswiecim
Hampton by Hilton Oswiecim
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 443 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 PLN per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 100 PLN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
MOLO RESORT
Molo Resort Hotel Hotel
Molo Resort Hotel gmina Osiek
Molo Resort Hotel Hotel gmina Osiek
Preguntes freqüents
Opinions: Molo Resort Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacek
11 de gen. de 2025
Jacek
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sebastian
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Artur
Viatge en grup
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Artur
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gerard
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good accommodation
Gerard
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Zuzana
Viatge en família
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Things to do.

Zuzana
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ola Overseth
23 de jul. de 2023
Ola Overseth
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Martin
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Andreas, München
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Agnieszka
Viatge en família
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnieszka
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Pamela
Viatge en grup, Viatge en família
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Izabela
12 d’abr. de 2023
Izabela
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en parella
11 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en grup
28 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
ilan
25 d’ag. de 2022
ilan
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Dina
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dina
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Pawel
Viatge en família
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada de 2 nits (ag. 2022)
4/10, Deficient
antonin
Viatge en família
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antonin
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Weronika
Viatge en família amb nens petits
25 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Weronika
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Thomas Erwin
Viatge en parella
22 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas Erwin
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Elzbieta
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elzbieta
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Wioleta
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wioleta
Estada de 5 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Holger
Viatge de negocis
9 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada d’1 nit (juny 2021)