Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Glashütten Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Limburger Strasse 53, Glashuetten, 61479
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Panorama Hotel
Panorama Hotel
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 189 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Glashütten Hotel Glashuetten
Glashütten Hotel Hotel
Glashütten Hotel Glashuetten
Glashütten Hotel Hotel Glashuetten
Preguntes freqüents
Opinions: Glashütten Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Klemens August
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klemens August
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arie
12 d’abr. de 2025
Arie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Torsten
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torsten
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Marinus, 's-Hertogenbosch
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marinus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Petra
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jose Antonio
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jose Antonio
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Elias
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elias
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Harry
7 d’oct. de 2024
Hinta-laatu-suhde kunnossa
Harry
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Cornelia
20 de set. de 2024
Cornelia
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Jose Fábio
28 d’ag. de 2024
Jose Fábio
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jeanette
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanette
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Leonardo
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Katrina, Oak Park
Viatge en parella, Viatge en grup
25 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katrina
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
John
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Julia
1 de juny de 2024
Julia
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Claudia
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr nettes Personal und ordentliche Zimmer
Claudia
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Tobias
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Anika
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anika
Estada de 2 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Karl-Heinz
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl-Heinz
Estada de 4 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de maig de 2023
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Gerben
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerben
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Raffaella
18 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raffaella
Estada d’1 nit (set. 2020)
4/10, Deficient
Gregor
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gregor
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Ivana
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivana
Estada de 4 nits (febr. 2020)