Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mazury





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó o pati
Llar de foc
Control de la temperatura
Televisor LCD
Assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Aleja Wojska Polskiego 56, Gizycko, Warmian-Masurian, 11-500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pensjonat Sztynort
Pensjonat Sztynort
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 2 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.80 PLN per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 45 PLN per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 30 PLN per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 145 PLN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 juny-31 agost
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 15 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mazury
Hotel Mazury Gizycko
Mazury Gizycko
Hotel Mazury Hotel
Hotel Mazury Gizycko
Hotel Mazury Hotel Gizycko
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mazury
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Seppo
23 de set. de 2023
Seppo
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Jens
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
A bit pricey for the standard.
Jens
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
SEBASTIAN
6 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEBASTIAN
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en família
20 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daniel
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Mariusz
Viatge en família
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariusz
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Guntis
Viatge en grup
9 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guntis
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Tomasz
15 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tomasz
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Maciej
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maciej
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Giovanni
Viatge en grup
28 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giovanni
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Julia Monika
18 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bo inte här
Julia Monika
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Szymon
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Szymon
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Julius
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Room OK; poor TV, Wi-Fi and restaurant.
Julius
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
JAN
22 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor performance
JAN
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Joanna
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joanna
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Bogdan
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bogdan
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Elodie
2 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Elodie
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Nadia
31 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nadia
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Lukasz
11 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Polecam
Lukasz
10/10, Excel·lent
manfred
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seniorenwoche
manfred
8/10, Bo
Magdalena
6 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magdalena
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Zbigniew
13 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació