Hotel BestPrice Girona
Hotel a Girona amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel BestPrice Girona





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer Barcelona 1, Girona, Girona, 17002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ultonia
Hotel Ultonia
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 560 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per dia (a 250 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel BestPrice Girona Hotel
Hotel BestPrice Girona Girona
Hotel BestPrice Girona Hotel Girona
Hotel BestPrice Girona ideal para familias
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel BestPrice Girona
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Chester
Viatge en grup
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Eugen
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guy
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Timothy
16 d’abr. de 2025
Timothy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Timothy
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
maria
Viatge en grup
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
maria
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Virginia
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Virginia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Monica Domenica
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica Domenica
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Will
16 de març de 2025
Will
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie Christine
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie Christine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Max
5 de març de 2025
Max
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
alain
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alain
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Josep
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josep
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillermo
22 de febr. de 2025
Guillermo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Massimiliano
Viatge en parella
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimiliano
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Christel
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel parfait pour une étape.
Christel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar, Gessopalena
Viatge en parella
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Derek
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A comfortable stay in Girona
Derek
Estada de 5 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
JONATHAN
5 de febr. de 2025
JONATHAN
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DIOGO
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DIOGO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge en grup
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good basic hotel.
Mark
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
John
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 3 nits (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets