Natya Hotel Gili Trawangan
A la platja amb piscina a l'aire lliure, a prop de Terminal de Ferri de Gili Trawangan
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Natya Hotel Gili Trawangan





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Cortines opaques
Bany privat
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Cortines opaques
Bany privat
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Cortines opaques
Bany privat
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Gili Trawangan, Gili Trawangan, Lombok, 83352
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Scallywags Resort
Scallywags Resort
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 244 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 185000 IDR per adult i 95000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 420000 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Natya Gili Trawangan
Natya Hotel Gili Trawangan Islands
Natya Gili Trawangan
Natya Hotel Gili Trawangan Hotel
Natya Hotel Gili Trawangan Gili Trawangan
Natya Hotel Gili Trawangan Hotel Gili Trawangan
Preguntes freqüents
Opinions: Natya Hotel Gili Trawangan
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bianka
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bianka
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lucy
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Lucy
10/10, Excel·lent
Estefania
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Súper recomendable
Estefania
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos Luiz
Viatge en grup
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos Luiz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Laura
11 de set. de 2024
Laura
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
HYANGLIM
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
잘 쉬었다 갑니다.
HYANGLIM
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worlds most friendly staff
Peter
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Karina
Viatge en parella
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Holly
16 d’abr. de 2024
Holly
Estada de 7 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nina
12 d’abr. de 2024
Nina
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucas
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Henrik
12 de febr. de 2024
Henrik
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge en grup
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff 10/10
Gustavo
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Vivian E.
25 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivian E.
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Michelle, Edmonton Canada
Viatge en família
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
alexander
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rent og god seng
alexander
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
laesam
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
laesam
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Ragnar
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Holidays
Ragnar
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en grup
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisa
Estada de 2 nits (nov. 2019)