Martas Hotel Gili Trawangan
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Turó de Gili Trawangan
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Martas Hotel Gili Trawangan





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Bungalou familiar (5 Adults)

Bungalou familiar (5 Adults)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
2 Dormitoris
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Bungalou, 1 dormitori

Bungalou, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Bungalou (Triple)

Bungalou (Triple)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Bungalou familiar (4 Adults)

Bungalou familiar (4 Adults)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
2 Dormitoris
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

s/n, Gili Trawangan, 83352
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vila Ombak Hotel
Vila Ombak Hotel
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 802 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 850000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 150000 IDR per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Martas Hotel Gili Trawangan
Martas Hotel
Martas Gili Trawangan
Martas Gili Trawangan
Martas Hotel Gili Trawangan Hotel
Martas Hotel Gili Trawangan Gili Trawangan
Martas Hotel Gili Trawangan Hotel Gili Trawangan
Preguntes freqüents
Opinions: Martas Hotel Gili Trawangan
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de nov. de 2024
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
anxhela
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
anxhela
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mattias
8 de juny de 2024
Mattias
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Julie
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julie
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Luiz Antonio
Viatge en família
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Antonio
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Marilyn
14 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden Gem in Gili T




Marilyn
Estada de 6 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Andries
Viatge en família
10 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andries
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
elina
Viatge en grup
27 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
elina
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
ATUL
Viatge en família
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable stay at Gili
ATUL
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Ryan
5 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
2 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
JEEHEE
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gooooooooood
JEEHEE
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
claus
Viatge en família
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
claus
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en grup
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Anne
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super godt hotel - klart anbefalelsesværdigt
Anne
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋아요!!


Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Angie, Australia
Viatge en família
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angie
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Mario
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful staff and room
Mario
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Marilyn
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marilyn
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
ROGERIO
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay
ROGERIO
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
JOON SE
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOON SE
Estada d’1 nit (ag. 2019)