Hotel Fine Garden Gifu
Hotel a Kakamigahara amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fine Garden Gifu





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Couples Hotel)

Habitació estàndard (Couples Hotel)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Standard King Bed Room

Standard King Bed Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-25 Nakakayaba-cho, Kakamigahara, Gifu-ken, 504-0943
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Resol Gifu
Hotel Resol Gifu
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 768 opinions
Preu actual: 61 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Fine Garden Gifu
Fine Garden Gifu Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu
Hotel Fine Garden Gifu Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu Adults Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu Adults
Fine Garden Gifu Adults Kakamigahara
Fine Garden Gifu Adults
Hotel Fine Garden Gifu Hotel
Hotel Fine Garden Gifu Adults Only
Hotel Fine Garden Gifu Kakamigahara
Hotel Fine Garden Gifu Hotel Kakamigahara
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fine Garden Gifu
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hom ming
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hom ming
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Ray
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerome
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ray
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Isao
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Isao
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Takuya
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Takuya
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Koji
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Koji
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
yusuke
25 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
yusuke
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Motofumi
Viatge en parella
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Motofumi
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Timo
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Timo
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Yamada
3 de set. de 2023
Yamada
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
miyashita
4 de març de 2022
miyashita
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
hiroteru
Viatge de negocis
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hiroteru
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
hiroteru
Viatge de negocis
1 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hiroteru
Estada de 11 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de maig de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
気にならない方なら最適解かも?
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 d’abr. de 2021
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
11 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
水回りトラブルはどう評価するか?
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とても快適です。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2020)
8/10, Bo
shuchen
Viatge en grup
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shuchen
Estada d’1 nit (gen. 2020)