Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Campanile Gent





Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
7,2 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Akkerhage 1, Ghent, 9000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Van der Valk Hotel Gent
Van der Valk Hotel Gent
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 550 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15.5 EUR per adult i 7.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 2 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 2,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Campanile Gent
Campanile Gent Ghent
Hotel Campanile Gent
Hotel Campanile Gent Ghent
Campanile Gent / Gand Hotel Ghent
Campanile Gent Gand Ghent
Hotel Campanile Gent Hotel
Hotel Campanile Gent Ghent
Hotel Campanile Gent Hotel Ghent
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Campanile Gent
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Julia
Viatge en parella
25 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivonne
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivonne
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
kevin
Viatge en grup
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kevin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en grup
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Peter
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Walter
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Just the Job
Walter
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Léna
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Léna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
MARTIN
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARTIN
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
ANTONIO
Viatge en parella, Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANTONIO
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heinrich
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinrich
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Nima
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nima
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
juliet
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
juliet
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Maike
Viatge en parella
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Maike
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
A.A
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
A.A
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Grzegorz
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grzegorz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dorota
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorota
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Grzegorz
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grzegorz
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Diona
1 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not great
Diona
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Arie arnold
Viatge en parella
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arie arnold
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ian
9 de des. de 2024
Ian
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Jezz
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jezz
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Corinne
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Correct
Corinne
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en família
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susan
Estada d’1 nit (nov. 2024)