Carlton Hotel
Hotel amb certificació ecològica a Gant amb un bar i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Carlton Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica

Habitació amb dos llits individuals clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(23 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, terrassa, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, terrassa, vistes a la ciutat
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Terrassa
Sala d'estar independent
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Koningin Astridlaan 138, Ghent, 9000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL Gent Centrum
B&B HOTEL Gent Centrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 954 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 20 EUR per adult i 20 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 18 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Carlton Ghent
Carlton Hotel Ghent
Carlton Hotel Hotel
Carlton Hotel Ghent
Carlton Hotel Hotel Ghent
Preguntes freqüents
Opinions: Carlton Hotel
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly, Simi Valley
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jono
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jono
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jan Johannes
Viatge de negocis
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan Johannes
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Junichi, Taito
Viatge de negocis
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junichi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gillian
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gillian
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Colette
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Colette
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Oi Ying
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oi Ying
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SHIRLEY
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIRLEY
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge en família amb nens petits
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kenneth, Orlando
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenneth
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Zhong
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zhong
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vincenzo
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincenzo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicholas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Debbie
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Debbie
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOMI
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful hotel
TOMOMI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Stanley
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stanley
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ivo
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ivo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Susanne
13 de març de 2025
Susanne
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lydia
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lydia
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Florent
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florent
Estada d’1 nit (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels