Suihouen
Ryokan a Gero amb esmorzar gratuït i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Suihouen





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 630 €
10 de jul. - 11 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite (Japanese Western, Open Air Bath)

Suite (Japanese Western, Open Air Bath)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Western Twin, Open Air Bath)

Habitació tradicional (Japanese Western Twin, Open Air Bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2519-1 Mori, Gero, Gifu, 509-2202
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Suimeikan
Suimeikan
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 580 opinions
Preu actual: 151 €
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Suihouen Inn Gero
Suihouen Inn
Suihouen Gero
Suihouen Gero
Suihouen Ryokan
Suihouen Ryokan Gero
Preguntes freqüents
Opinions: Suihouen
Opinions
9,8
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sayo, uji
13 de nov. de 2024
Sayo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Leanne
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leanne
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROKI
24 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROKI
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
HAKYUNG
10 de des. de 2023
HAKYUNG
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing Ryokan Experience
Andreas
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Chi Yan
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chi Yan
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Shui Pei
11 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shui Pei
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Rosa
Viatge en grup, Viatge en família
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
態度和善 服務貼心
Rosa
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Kin Wah
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kin Wah
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
YU
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YU
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
十分推薦
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Antje
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderschöner Aufenthalt. Traumhaftes Essen.
Antje
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
こんちゃん, 横浜市
26 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
居心地の良い宿
こんちゃん
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Yutaka, California, USA
7 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yutaka
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
優太郎, 長野
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
静かで綺麗でした
優太郎
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
CHUI SHAN
31 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不能說物有所值
CHUI SHAN
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
marseille, france
1 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marseille
Estada d’1 nit (juny 2017)